Biznesplan salonu kosmetycznego Sekrety Piękna tworzony jest w celu rozpoczęcia działalności gospodarczej, rozplanowania celów i założeń działalności oraz pozyskania środków na jej rozpoczęcie. Już w pierwszym roku działalności salonu kosmetycznego spodziewamy się zysków, które w kolejnych latach będą proporcjonalnie rosnąć. Docelowo, w dalekiej przyszłości nie negujemy możliwości otwarcia sieci salonów kosmetycznych w innych miastach po tą samą marką, dla których zostanie stworzony oddzielny biznesplan. Bierzemy pod uwagę również rozpoczęcie działalności mobilnej kosmetyki, czyli świadczenia usług kosmetycznych w domu klienta, które będzie wykonywać kosmetyczka zatrudniona w naszym gabinecie. W najbliższych latach jednak chcemy się skupić na rozwoju pierwszego salonu kosmetycznego, usytuowanego w dogodnej lokalizacji w centrum Krakowa. Właśnie z tego powodu postanowiliśmy przygotować szczegółowy biznesplan dla salonu kosmetycznego.
W przedstawionym biznesplanie dla gabinetu urody można znaleźć dokładne wytłumaczenie powodu, który zmobilizował nas do rozpoczęcia starań o uruchomienie salonu kosmetycznego. Sekrety Piękna ma być miejscem oferującym profesjonalne zabiegi upiększające, które będą dostępne dla większości kobiet. Główna pomysłodawczyni i właścicielka salonu kosmetycznego jest związana z kosmetyką od wielu lat, w zasadzie od samego początku swojej drogi zawodowej. Do wykonywanego zawodu podchodzi z pasją i zaangażowaniem, a swoje doświadczenie, wiedzę i energię chce włożyć w nowy salon. Biznesplan dla salonu kosmetycznego stworzyła w oparciu o własną wiedzę i znajomość obecnego rynku. W kwestiach biznesowych, marketingowych i związanych z doradztwem finansowym może liczyć na wiedzę i doświadczenie zaufanej osoby. Takie połączenie sprawia, że powodzenie salonu kosmetycznego jest w zasadzie pewne.
W biznesplanie dla salonu urody skoncentrowano się na przedstawieniu zalet miejsca, w którym gabinet kosmetyczny będzie się docelowo mieścił. Dodatkowo przedstawiono szczegółowy plan zatrudniania pracowników, a konkretniej powiększania załogi w celu zwiększenia zysków. Plan zatrudnień obejmuje najbliższe 3 lata i jest dołączony do biznesplanu. Twórcy dokumentu skupili się również na przedstawieniu kosztów związanych z uruchomieniem przedsięwzięcia. Biznesplan dla salonu kosmetycznego postał w celu pozyskania nowego kapitału, którego wysokość została poparta konkretnym uzasadnieniem.
Źródła informacji podanych w analizie finansowej, planie zatrudnienia oraz punkcie równowagi pochodzą z wiedzy popartej doświadczeniem zawodowym właścicielki, jej znajomością rynku kosmetycznego, w tym obowiązujących wysokości wynagrodzeń, popytu na dane usługi oraz cen, jakie klienci są skłonni za nie zapłacić.
Biznesplan dla salonu kosmetycznego ma stanowić punkt wyjścia do wszystkich działań, które będą podejmowanie w późniejszym czasie. Zawiera również szacunkowe wyliczenie kosztów związanych z zatrudnieniem, które nie będą przekraczane, nawet wtedy, gdy ogólne stawki na rynku za pracę w tych zawodach ulegną podwyższeniu, ponieważ z założenia jest już na wysokim poziomie. Dobre wynagrodzenie pracowników, które zawarto w biznesplanie, ma na celu podwyższenie stopnia zadowolenia z pracy, co bezpośrednio przekłada się na jakość wykonywanych usług, a tym samy zadowolenie klientów, czyli realne zyski. Pracownicy, którzy od początku zatrudnienia zarabiają dość dobrze, nie szukają innych ofert pracy. Wiążą się z salonem kosmetycznym na długo, co jest niezwykle istotne dla naszych klientów. W biznesplanie zawarto również wyliczenie stałych kosztów i realistyczny szacunek przychodów. W ten sposób mamy pewność, że przy takiej wysokości wynagrodzenia, prowadzenie salonu kosmetycznego będzie nadal wielce opłacalne.
Biznesplan powstał z udziałem doradców od spraw marketingu i finansów, którzy zasugerowali skupienie działań promocyjnych lokalu na organizacji eventów i wykupieniu reklam w radio.
Przepraszam, chyba nie ogarniam, chciałem obejrzeć bezpośrednio sam biznesplan ale nie potrafię go odnaleźć
Comments are closed.