Emag to popularna platforma sprzedażowa. Sellintegro to narzędzie pozwalające na skuteczną integrację e-commerce z systemem ERP. Aby zoptymalizować procesy zachodzące w firmie powinniśmy wykorzystać dostępne rozwiązania. Sprawdź ile kosztuje usługa integracji, na co zwracać uwagę i jakie korzyści z tego płyną.
Przesyłanie danych z e-commerce do świata ERP
Podstawowym zadaniem usług świadczonych przez Sellintegro jest integracja rozwiązań dla e-commerce z systemami do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ang. skrót ERP). Pozwalają one przyspieszyć rozmaite procesy związane z logistyką, magazynami czy wsparciem klienta. W ciągu kilku sekund kolejne działy mogą dowiedzieć się o zmianach w obrębie całego przedsiębiorstwa.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie integracji?
Na uwadze należy mieć trzy główne czynniki: szybkość, możliwości oraz niezawodność. Sellintegro to system bardzo rozbudowany, umożliwiający integrację z blisko 200 systemami. Przy każdym z nich otrzymujemy pakiet usług działających w dwie strony. Informacje możemy przesyłać na linii platformy e-commerce – ERP oraz ERP – platforma e-commerce. Wszystkie techniczne szczegóły, zmiany formatów, dostosowanie do baz danych wykonywane są automatycznie. Pozwala to znacząco zaoszczędzić na czasie i zająć się innymi szczegółami.
Jakie czynności upraszczają integracje Sellintegro?
Celem integracji Sellintegro jest przede wszystkim przyspieszenie żmudnych i powtarzalnych procesów. Mamy do czynienia z automatyzacją przesyłu danych z systemów online (e-commerce np. Emag marketplace) do systemów offline (ERP np. Comarch ERP Optima). W czym dokładnie możemy sobie pomóc?
- Łatwiej prześlemy dane nt. zamówień, produktów.
- Aktualizacja cen w jednym z systemów zostanie błyskawiczna odzwierciedlona w drugim.
- W masowym generowaniu FS/PAI z ZK.
- Przy aktualizacji stanów magazynowych.
- W synchronizacji statusów zamówień tzw. flag własnych.
- Przy tworzeniu i wysyłce faktur.
Integracje pomiędzy systemem e-commerce, a ERP to nie wszystko
Kluczowym elementem w prowadzeniu e-biznesu jest logistyka. Wysyłka kurierem to podstawa pozwalająca na skuteczne konkurowanie z innymi branżami. Sprawna komunikacja pomiędzy działem sprzedażowym, a magazynem pozwala przygotować towar do wysyłki tego samego dnia. Aby usprawnić proces jeszcze bardziej możemy wykorzystać integracje dla kurierów. Sellintegro umożliwia bezpośredni przesył informacji z platformy e-commerce do kurierów takich jak DHL, GLS, DPD, Fedex. Obsługiwana jest też paczka w ruchu, Poczta Polska, UPS oraz InPost.
Cennik usług integracji Sellintegro
Rozliczenie za integracje Sellintegro obowiązuje co miesiąc. Płacimy abonament za każdą z usług. Średnia cena za pojedynczą integrację wynosi od 10 do 50 zł. Jeśli zdecydujemy się na pakiet promocyjny, w którym znajdują się wszystkie podstawowe integracje (dla wybranej kombinacji) to zapłacimy niecałe 200 zł.
Inaczej wygląda sytuacja w przypadku integracji z kurierami – tutaj ceny wynoszą średnio 80 zł za jeden miesiąc.
Sellintegro umożliwia wypróbowanie dowolnej usługi na 30 dni za 0 zł.
Źródło: https://sellintegro.pl/