Co zrobić by Twój sklep przyciągał więcej klientów?

0
18814

Masz sklep stacjonarny lub internetowy? Chcesz przyciągać większą liczbę klientów? Poznaj i zacznij wdrażać w praktyce skuteczne metody, dzięki którym wyraźnie zwiększysz swój zysk.

5 sposobów, jak przyciągnąć więcej klientów do sklepu online lub stacjonarnego

Poniżej wskazaliśmy zarówno metody, które warto wykorzystać, gdy prowadzisz sklep internetowy lub też stacjonarny. W dużej mierze te działania skupiają się na Internecie, ale musisz zdawać sobie sprawę z tego, że spora część Twojej grupy docelowej właśnie tam spędza dużo wolnego czasu. Do tego w sieci poszukują także produktów, które następnie kupują również w sklepach stacjonarnych.

Postaw na wysokiej jakości produkty

Zanim w ogóle rozpoczniesz jakiekolwiek działania promocyjne, to musisz zrozumieć jedno. Nawet najlepszy marketing nie zdziała cudów, jeśli produkty, które sprzedajesz są niskiej jakości. Aby przyciągnąć klientów musisz rozpocząć od przyjrzenia się swojej ofercie. Prowadzisz sklep spożywczy? Spójrz, czy Twój asortyment spełnia oczekiwania klientów. Jeśli nie, zmień dostawców. Znacznie bardziej będzie Ci się opłacała gwarantująca wysoką jakość hurtownia spożywcza Stanro niż obecny dostawca, oferujący przeciętne towary. Jakość produktów i szeroki wybór to absolutna podstawa.

Pozycjonowanie lokalne

Prowadzisz sklep spożywczy w dużym mieście? Zacznij inwestować w pozycjonowanie lokalne! Stwórz sklep internetowy, aby Twoi klienci mogli zamawiać towary online i odbierać je w sklepie stacjonarnym.

Jeśli prowadzisz sklep online to pozycjonowanie w Google jest absolutną podstawą, aby trafiać do nowych klientów.

Aktywność w Social Mediach

Świetnym sposobem na docieranie do potencjalnych klientów są Social Media. Coraz więcej firm decyduje się na aktywne prowadzenie kont na Facebooku czy też na Instagramie. W ten sposób tworzą wierną i zaangażowaną społeczność.

Tworzenie kampanii Google Ads

Innym sposobem na osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce są płatne kampanie Google Ads. Kiedy tylko stworzysz prawidłowo reklamę, Twoja strona znajdzie się na czele płatnych wyników wyszukiwania i zacznie przyciągać użytkowników do Twojego sklepu.

Dodatkowe korzyści dla klientów

Poza tym warto dodatkowo docenić klientów, którzy wybierają Twój sklep, aby ponownie dokonali zakupów. Dobrym przykładem staje się oferowanie darmowej dostawy i zwrotu w sklepie internetowym. Innym sposobem jest udostępnianie w Social Mediach kodów rabatowych czy organizowanie akcji promocyjnych.

[Głosów:1    Średnia:5/5]