Współpraca franczyzowa w 2020 pod kątem różnic względem 2019

0
224

Niby minął jedynie rok, a możemy zaobserwować znaczne zmiany w sektorze franczyzowym. Jakie są przyczyny takiego stanu rzeczy? Jak na tym zarobić

Franczyza 2020 a 2019 – „game changer” – koronawirus

Pandemia COVID-19 miała ogromny wpływ na prowadzenie biznesu. Dużo osób myśli o znalezieniu dla siebie stabilnej niszy, która ochroni przed skutkami potężnego kryzysu, jaki nadchodzi w najbliższych miesiącach, a do którego wstęp obserwujemy już dziś. Franczyzobiorcy często są osobami ambitnymi, elastycznymi, które widzą dla siebie szansę w podejmowaniu nowych wyzwań. W okresie kryzysu takie właśnie osoby mają szansę na duży zarobek i zdobycie nowych, znakomitych doświadczeń z możliwością jeszcze lepszego rozwoju.

Franczyzodawcy dostrzegli poruszenie na rynku i przygotowali w związku z nim specjalne oferty. Jak zmieniła się w 2020 franczyza? Żabka jest firmą, którą łatwo można wskazać jako przykład pozytywnych działań. Ze względu na stabilny rozwój i duże możliwości finansowe, brand zdecydował się otworzyć na nowe możliwości. Jak jednak zachęcić aktywne, sumienne i chętne do rozwoju jednostki, by zaczęły pracować na rzecz marki i budowały jej renomę? Oczywiste wydaje się odpowiednie wynagrodzenie. Dlatego powstał specjalny bonus dla zaczynających w tym roku działalność franczyzobiorców. Mogą oni otrzymać aż 16 000 złotych netto w wymiarze miesięcznym przez pierwszy rok prowadzenia biznesu. Wpłata własna ustalona w celu inauguracji działalności to jedynie 5 000 złotych. Czy warto? Jak wygląda taka franczyza? Żabka dostarcza wszystkich niezbędnych informacji.

Książki Altenberg

Franczyza Żabka – opinie 2019 – klienci ufają marce, jest ona dobrze rozpoznawalna

Aż 97% Polaków rozpoznaje firmę Żabka. To bardzo ważne z perspektywy franczyzobiorcy. Jednym z największych atutów rozpoczynania działalności pod sztandarem dużej firmy jest właśnie korzyść w postaci wyrobionej pozycji rynkowej. Żabka na taką rozpoznawalność pracowała latami, a ilość otwartych lokali jest ogromna, więc faktycznie niemalże każdy Polak, zna ofertę tego sklepu.

Jeśli jesteśmy franczyzobiorcą, nie musimy wydawać pieniędzy na kosztowne działania marketingowe. W „normalnej” sytuacji, kiedy zaczynamy od zera, musimy tworzyć wizerunek firmy, inwestować w marketing, przygotowywać logo, stronę internetową, a na początku możemy zmagać się z nieufnością ze strony klientów. Czy jednak to jest jedyna forma prowadzenia biznesu w 2020? Czy możemy liczyć na autonomię i czy coś jeszcze zapewnia nam franczyza? Żabka to także firma dysponująca ogromną siecią logistyczną i kilkoma centrami ładunkowymi. Dzięki temu możemy otrzymywać darmowe dostawy do naszego sklepu i cieszyć się wysoką jakością produktów bez selekcjonowania ich oraz walczenia o dobre ceny u dostawców. Atutów jest jednak więcej. Franczyza to dużo bardziej stabilny i bezpieczniejszy biznes. Jeśli próbujemy inwestować we własne przedsięwzięcie, musimy liczyć się z barierami wejścia. W tym wypadku otrzymujemy cały know-how i pomoc ekspertów w tworzeniu sklepu.

Franczyza Żabka – opinie 2019 – czy klienci „walą drzwiami i oknami”?

Sklepy Żabka należy rozpatrywać również jako placówki pocztowe i Żabka Cafe. Nie bez powodów to właśnie najpopularniejsza sieć kawiarni w Polsce. Użytkownicy cenią sobie stały asortyment i spójność wizualną lokali. To gra większą rolę niż mogłoby się wydawać osobie bez doświadczenia w marketingu. Istnieje duża szansa, że klient, będący pod presją wyboru między Żabką a innym, mniej rozpoznawalnym sklepem, postawi na pierwszą opcję. Zaufany dostawca w oczach konsumenta bardzo się liczy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]