Top 5 materiałów reklamowych dla nowej firmy

0
2324

Tygodnie, miesiące, lata i wreszcie nadchodzi ten dzień – zakładasz swoją firmę, wlewając w nią wszystkie swoje ambicje, nadzieje i plany. Właśnie teraz jest najlepszy moment, żeby zaprojektować swój przyszły sukces. Jak skutecznie promować biznes i jakie materiały reklamowe opłaca się drukować?

Drukuj sukces firmy – także przez Internet

Pewnie już wiesz, że nawet najlepsza firma potrzebuje odpowiedniej promocji, a sukcesowi można – i warto – pomóc. Na pewno przydadzą Ci się wizytówki, plakaty i ulotki – ale kiedy zacząć promować swoją firmę? Tak, dobrze myślisz – nie w przyszłości, ale właśnie teraz! Nie ma takiego dnia tygodnia, jak „kiedyś”, dlatego nie warto odkładać tego na później. Jakie wydruki mogą Ci się przydać i co opłaca się zamawiać w drukarniach online? Oto mały starter – czyli top 5 materiałów reklamowych dla firm

Ulotki – drukuj i projektuj online

Odpowiednio zaprojektowane ulotki mają ogromną moc! Ulotki mogą spełniać zarówno funkcję informacyjną, jak i angażującą oraz zachęcającą do wykonania określonej akcji. Ulotkę można wykorzystać jako kupon rabatowy, menu, mapkę dojazdową lub np. jako dekoracyjną zakładkę do książki. Ulotki mają ogromny potencjał reklamowy, trzeba go tylko mądrze go wykorzystać. Wystarczy wybrać ciekawy projekt, bo nie od dziś wiadomo, że ciekawość, to pierwszy stopień do… sukcesu. Projektować można zarówno plakaty, wizytówki jak i ulotki online, a wydruk można zamówić z domu – i to prosto na swoje biurko.

Wizytówki dla firm – drukuj swój wizerunek

O tym, jak ważne są wizytówki firmowe, chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Są niezbędne podczas większości spotkań biznesowych (formalnych i nieformalnych), ułatwiając nawiązanie wielu nowych kontaktów. W przypadku wizytówek firmowych, od kreatywności zdecydowanie lepiej postawić na czytelny i elegancki projekt. Jeśli rozpoczynasz działalność firmową, zadbaj przede wszystkim o jakość wizytówki – wybierz gruby papier (co najmniej 350 g) i uniwersalny format (90×50 lub 85×55 mm). Jeśli chcesz się wyróżnić, rozważ wydruk na papierze ozdobnym, lub zastosowanie grubej wizytówki kaszerowanej z kolorowym środkiem (tzw. wizytówki MultiLoft). Niech świat się o Tobie dowie!

Plakaty reklamowe – drukuj się wielkoformatowo

Jeśli dopiero rozkręcasz biznes, prawdopodobnie polubisz plakaty reklamowe. To spora przestrzeń reklamowa, niezła cena, a przede wszystkim – szansa dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Plakaty możesz umieścić zarówno w swojej firmie, jak i na rozmaitych nośnikach. Plakaty reklamowe mogą informować o działalności firmy, promocjach, ofercie i rozmaitych wydarzeniach. Umieszczając je w często uczęszczanych miejscach, można upolować zainteresowanie wielu osób i znacznie zwiększyć rozpoznawalność swojej marki. Po prostu opłaca się je mieć

Banery dla firm – trwały wizerunek firmy

Banery to sposób na trwałą reklamę w imponującym formacie. Banery są cenione za intensywne kolory, niebywałą trwałość i bogactwo formatów. Nowe firmy mogą wykorzystywać banery, żeby ułatwić dojazd do swojej siedziby i wyróżnić się w przestrzeni miejskiej. Baner z łatwością można dopasować do danej przestrzeni – wybierając baner dwustronny, z siatki lub też odblaskowy. Baner odblaskowy zadba o widoczność Twojej firmy nawet po zmroku.

Naklejki dla firm

Naklejki można dociąć do dowolnego kształtu i uzupełnić nimi wybraną powierzchnię. Możesz drukować je w dowolnym kolorze i zadrukować firmowym wizerunkiem. Dzięki naklejkom z łatwością okleisz witrynę, udekorujesz wnętrze lub uzupełnisz materiały reklamowe. Kolorowe naklejki z folii samoprzylepnej sprawdzą się też na targach i wszędzie tam, gdzie chcesz, by wszystko się po prostu dobrze kleiło.

Podsumowując: drukowane materiały reklamowe nadal są jednym z najskuteczniejszych nośników reklamy. Dlaczego? Głównie ze względu na stosunkowo niski koszt produkcji,  przy możliwości dotarcia do wielu potencjalnych klientów. Co więcej, obecnie można projektować i zamawiać wydruki wizytówek, plakatów lub ulotek online – co znacznie usprawnia cały proces. To co, drukujesz sukces swojej firmy?

[Głosów:2    Średnia:4/5]