Gadżety reklamowe – sprawna promocja twojego przedsiębiorstwa

0
281

Sprawnie rozwijającą się gałęzią marketingu są obecnie gadżety reklamowe wykorzystywane w celach promocyjnych. Jest to skutecznie działający sposób komunikacji pomiędzy przedsiębiorstwem lub instytucją publiczną, a odbiorcą ich produktów lub usług. Gadżety reklamowe to szereg różnorodnych produktów, na których umieszczane jest logo, nazwa lub motto twojej firmy, ewentualnie inna wybrana przez ciebie grafika promocyjna. Najczęściej stosowane gadżety reklamowe to kubki, breloczki, smycze, etui, plecaki, koszulki oraz inne. Często wykorzystywane są podczas wydarzeń masowych lub sportowych, a także wręczane pracownikom firmy i jej konsumentom. Przygotowując się do zakupu gadżetów reklamowych warto rozważyć różnorodne możliwości. Poniżej przedstawiamy kilka porad, które pomogą uniknąć niepotrzebnego zakupu.

Jak wybrać właściwy gadżet reklamowy dla klienta twojej firmy?

Gadżety reklamowe pełnią wiele różnych funkcji promocyjnych. Przede wszystkim, stanowią sposób komunikacji z otoczeniem firmy, pozwalają na przyciągnięcie jej nowych odbiorców oraz na wzmocnienie widoczności jej marki. W każdym miejscu, w którym dany gadżet reklamowy jest używany, jednocześnie promowana jest twoja firma. Z tych powodów warto wybrać takie gadżety promocyjne, które okażą się funkcjonalne oraz zachęcą ich użytkownika do noszenia przy sobie i korzystania w różnych miejscach. Tego typu gadżety reklamowe powinny zaspokajać konkretne potrzeby, a tym samym powinny być często lub regularnie używane. Chętnie wykorzystywanym rozwiązaniem jest wręczanie parasolek, pendrivów, etui na telefon lub toreb na ramię z nadrukowanym logo. Są to produkty skutecznie wzmacniające widoczność twojej firmy w nowych miejscach oraz wśród jej potencjalnych nowych odbiorców, konsumentów.

Tego typu gadżety szczególnie dobrze nadają się do promocji wśród odbiorców produktów lub usług twojej firmy. Korzystają z nich zarówno firmy o wieloletnim doświadczeniu, jak i dopiero wchodzące na rynek przedsiębiorstwa. W obu przypadkach jest to skuteczny sposób zakomunikowania otoczeniu o swoim istnieniu i prowadzonej działalności. Zaletą tego typu gadżetów reklamowych jest możliwość ich zamówienia w dużych ilościach, obniżających koszta zakupu.

Gadżety reklamowe dla pracowników

Książki Altenberg

Gadżety reklamowe skierowane do pracowników przedsiębiorstwa powinny pełnić odmienną funkcję. Ich głównym celem jest budowaniem pozytywnej więzi łączącej pracowników z ich miejscem pracy. Dobrym rozwiązaniem jest dostarczenie pracownikom produktów przeznaczonych do codziennego użytku, z których będą mogli korzystać zarówno w miejscu pracy, jak i swoim miejscu zamieszkania. Często wykorzystywanym rozwiązaniem są kubki, koszulki, pendrivy, długopisy, piersiówka z grawerem, notesy, a także inne kreatywne gadżety reklamowe. Niekiedy są one wręczane każdemu pracownikowi firmy lub przeznaczone do powszechnego używania np. w pomieszczeniach socjalnych. Budują one pozytywne skojarzenia z miejscem zatrudnienia, np. podczas picia porannej kawy z kubka z logo twojej firmy lub korzystania w podróży z firmowej kosmetyczki i ręcznika.

Równie istotne są gadżety wręczane jako upominek przy ważnych okolicznościach. Do takich należą śluby pracowników, narodziny ich dzieci, jubileusze stażu pracy, odejścia na emeryturę czy awanse. Z takich okazji często wręczany jest wyjątkowy upominek, który ma mieć nie tylko wartość symboliczną, ale także wzmocnić poczucie ważności danej osoby lub jej wyjątkową rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Tego typu upominki często wręczane są w sposób uroczysty, w otoczeniu innych pracowników firmy. Z tych powodów warto zainwestować w wyszukany prezent lub pomyśleć o czymś dopasowanym do zainteresowań lub charakteru osoby obdarowywanej. Często wybierany jest drogi zegarek, instrument muzyczny, laptop lub wysokiej jakości portfel.

[Głosów:0    Średnia:0/5]